Walnela plyta?

Autor: DrMaksiu (maksiu_at_mnc.uk)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 14:33:40 MET

Witam.
Mam taki problem od jakiegos czasu komp nie chce wspolpracowac z
nagrywarka i cdromem.Wkladam do jakiegokolwiek napedu Cd i albo on
zaskoczy albo nie.System WIn Xp prof.Zrobiony format dysku i nowy system
nic to nie pomoglo.Komp czasem mi zamarza i nic sie nie da zrobic.Po
resecie komp wcale sie nie chce podniesc i pcspeaker piszczy.Jesli sie
podniesie to nagle gubi wszystkie ustawienia sieci,gubi sieciowke usb co
chwila by mi chcial cos sam doinstalowywac jakas karte Ehtrnet chociaz nic
nie wyjalem i nie wlozylem.Chcialem podac mu sciezke do sterownikow od
sieciowki to ich nie widzi.Po kolejnym reboocie komp sie podnosi
dziala.Ale nie dzialaja dalej napedy.
Komp to Athlon 1.8Ghz plyta MSI KT333.do tej pory wszystko dzialalo,uh
pierdziele taki poczatek roku.

--
Pzdr.DrMaksiu
piszac do mnie na prv.zmien UK na PL