Re: [OT] Pytanie do właścicieli sklepów komputerowych

Autor: Izkedar (izkedar_at_op.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 12:22:44 MET

Użytkownik "Jacek" <student250_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak też mi się wydawało sensowne. Tylko macie kod "Napęd" czy "napędy" ?

"Napędy" i "Kable" ale "Procesor" i "Płyta główna"
Zresztą nie wiem czy ma to jakieś większe znaczenie i tak jak nabijasz
paragon na kasę to wbijasz jedną pozycję "Napędy" jako flopka i inną poycję
"Napędy" jako pwiedzmy CD-rom. Sądzę że liczba pojedyńcza czy mnoga jest tu
obojętna. :-)

Pozdrawiam
Izkedar