WD800BB + MSI 815EPT Pro

Autor: Matt (matt38_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 10:56:17 MET

Czesc,
mam pytanie do grupowiczów, kupiłem nowy dysk WD800BB 7200 i niepokoi mnie
jego głośne parkowanie, oraz od czasu do czasu "stukanie" w czasie pracy.
Czy na głośne parkownaie dysku może mieć np. wpływ zasilacz lub płyta główna
( 815EPT Pro) ?
Wiem że 1 kondensator na płycie jest "wybulony" i z tego powodu mam kłopoty
związane z włączaniem komputera (po wyłączeniu komputera musze odczekać
jakieś 5 min aby można było go ponownie włączyć).

Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć, pomóc ???
Jacek