Re: problem z cd-romem...

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 09:37:47 MET

Na podstawie artykułu news:4a5c.0000003e.400252b4_at_newsgate.onet.pl z 2004r
 Kodeksu Grupowego wprowadza się następujące poprawki
> czesc,
>
> opisze pewien problem, nie wiem do konca co moze go powodowac. kupilem
> nowy komputer z napedem cd firmy lg o symbolu hl-dt-st gcr-8523b. dziala
> ale nie tak jak powinien. instaluje gre z plyty cd np. gta III na hd.
> wszystko przebiega ok. ale gdy chce uruchomic gre komputer wyswietla
> komunikat: Please insert the correct CD-ROM, select ok and restart
> application, pomimo tego ze w napedzie znajduje sie wlasciwa plyta z
> wlasciwym programem !! (ciach)

Niech zgadne... to są kopiowane płytki ?? Poszukaj na płytach katalogu
"crack" albo coś w tym stylu i zamień exe'ki z tymi zainstalowanymi
Co złego to nie ja :-)

--
********* Pozdrawiam KILER *********