Re: Radeon 9100 i problem z teksturami

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 09:20:43 MET

Niejaki(a): Andrzej Zbierzchowski z adresu <andrzejzb_at_gazeta.pl>
napisał(a):
> U mnie 8500 LE nie chce obrabiać Call of Duty. Powód -
> najprawdopodobniej DirectX 9 którego CoD wymaga. Dlatego już zanabyłem
> kartę kompatybilną z DX 9

Jednak to nie ten powód ;-) Grałem w COD'a na GF4MX i wszystko chodziło.
GF4 to karta DX 8.1, podobnie jak R9100. Na Radeonie jeszcze jej nie
odpalałem, ale nie sądzę by był _jakikolwiek_ problem z jej działaniem.
Poza tym, jeżeli karta czegoś nie obsługuje, to po prostu jest bardziej
uboga grafika. DX jest tak skonstruowany, że gry wymagające DX 9.0
teoretycznie będą chodzić nawet na kartach przygotowanych dla np. DX
6.0.

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz