Re: Problem ze ster.do modemu Pentagram

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 08:54:35 MET

Dnia 04-01-10 12:32, Użytkownik Paweł Drops napisał:
> Mam problem ze zdobyciem skutecznych ster.do modemu Omen 56i Pentagram dla
> XP.

Zajrzyj na
http://e-www.motorola.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=SM56PCIDFV&nodeId=01M0yyK3NVV
http://www.motorola.com/softmodem/driver.htm

> Sterowniki sciągnięte ze strony producenta zupełnie rozwalają Win XP.

Motoroli nie rozwalają, trust me :-)

> Może ktoś uporał się z problemem Pentagram'a w XP?

Niżej podpisany, z Omenem v1 ...

> Proszę o pomoc !!!

Zainstaluj sterowniki od Win2000, w programie obsługującym modem (ten
zółty telefonik w trayu systemowym) zmień kraj z Poland na Universal i
jak program będzie chciał zrestartować system to mu na to pozwól. U mnie
Omen śmiga pod XP...

Pozdrawiam

--
Roman Sąsiada