Re: Ai Booster Asus P4P800...?

Autor: bk (bartosz_k-no-spam-_at_pf.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 08:19:14 MET

> Witam,
> Zainstalowałem ten program i po uruchomieniu wywala mi błąd.
> Jest taki komunikat:
> Aplication Error
> Exception EConvertError in module AOverClk.dll at 000431C4
> Potem wyskakują jeszcze inne okienka z komunikatami.
> Access violation at...............
> dalej nie widzę bo wysypują sie następne i zasłaniają się nawzajem.
> Oczywiście uaktualniłem Bios płyty głównej do wersji 1014.
> Proszę o pomoc, co mam zrobić żeby program działał.
> Pozdrawiam.

Mam dokładnie to samo co prawda nie sprawdzałem z wcześniejszymi wersjami
biosu ale nie wydaje mi się aby miało to jakiekolwiek znaczenie. Jak dla
mnie Asus po prostu zrabal coś w tym programiku albo gryzie sie on z kartami
ATI (a przynajmniej z Radkiem 9100) tak czy inaczej to wielka klapa !
Co prawda wszystkie z tych parametrów które oferuje AI Booster da sie
pozmieniać albo z pozycji biosu albo przy pomocy innych programików ale nie
potrzebnie zrobili mi smaka, że moge to mieć w jednym narzędziu.
Szkoda ... mam nadzieje, że niedługo ukaże sie kolejna - poprawiona juz
wersja w/w programiku.

pozdrawiam - bk