problem z instalacja xp

Autor: ..:: Nexus17 ::.. (nie_at_podam.net)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 00:20:19 MET

problem dotyczy komputera o następującej konfiguracji:

- MSI KT4AV
- VIA KT400A Chipset
- AMD Athlon XP 2000+
- 256 MB DDR 400
- ATI Radeon 9200 128
- HDD WD 80 GB 8cache
- DVD LG
- Nagrywarka Lite-ON
- Monitor Philips 107T5

Znajomy prosił mnie abym zainstalował mu win Xp, wcześniej miał 98 se
i miał same problemy. Co chwila pokazywały się komunikaty, że jakiś
program wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie, za
każdym razem był to inny program.

Sformatowałem dysk i przystąpiłem do instalacji windowsa Xp pro.
instaluje sie, instaluje i nagle niebieski ekran i komunikat, którego
treści nie pamiętam, ale było coś o błędnym odczycie konfiguracji
sprzętu. No nic, kolejny format i ponowna instalacja. Tym razem
instalator skopiował wszystkie pliki potrzebne do instalacji
(wcześniej nawet nie zaczął) i znowu niebieski ekran.

No nic, pomyślałem, że może jest coś nie tak z płytą cd, chociaz w
to wątpiłem, bo wielokrotnie juz z niej instalowałem i nigdy nie było
zadnych problemów. Miałem jeszcze drugą płytę instalacyjną, z tym, że
ta była jedynie uaktualnieniem, wiec musiałem zainstalować 98.

instalacja 98 SE przebiegła bezproblemowo, zaczynam więc instalowanie
xp. Podczas pierwszej instalacji pojawił się bład odczytu rejestru,
czy coś takiego, no fajnie druga płyta zepsuta? Nie, nie możliwe. No
nic, ja jestem twardy :-) Format, instalacja 98 i ponownie xp, no i...
Niebieski ekran: "BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO". Po prostu świetnie.....

Poddałem sie, ostatni już raz instaluje win 98se i postanowilem, ze
tak juz pozostanie.
No i znowu problemy...
podczas instalacji VIA hyperon 4in1 4.49v jak i wersji 4.45.
instalacja kolejnych sterowników do portu USB 2.0 tez kończyła się
błedami. Potem instalacja karty dzwiękowej (na płycie głównej - AC'97),
komputer sie restartuje i... jakiś komunikat o błedzie rejestru i sie
resetuje, po uruchomieniu zainstalowacnych wczesniej sterownikow,
brak. No nic, zainstalowalem je od nowa, znowu pojawiały sie liczne
komunikaty o błędach, ale tym razem zainstalowały się.

przyszła pora na zainstalowanie karty graficznej -> lkernel wykonał
nieprawidłową oiperacje, bla bla bla...
Drugie podejscie, tym razem zakończone sukcesem.

Instaluje directX:
pierwsze podejscie - komputer sie zawiesil
drugie podejscie - niebieski ekran
trzecie podejscie - wkoncu udane.

No ale wróciliśmy do momentu zanim do niego przyszedłem, bo nadal
pojawiają się komunikaty, ze program taki i taki wykonał nie
prawidłową operacje...

Dodam jeszcze, ze juz wielokrotnie instalowalem systemy operacyjne na
wielu konfiguracja ch sprzetowych, ale z czyms takim spotkalem sie
pierwszy raz i nie wiem co z tym poczac. Pomóżcie mi i mojemu
znajomemu.

Aha podejrzewam, ze coś w srodku jest cos nie tak podlaczone, ale
rozkrecenie nie wchodzi w rachube, bo komputer jest jeszcze na
gwarancji.

Jezeli było to przepraszam, nie mam czasu sledzic grupy na bieżąco.