EPOX 8RDA3+ i Twinmos part II

Autor: alacak (jakawww_at_konto.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 00:09:31 MET

AvE!

Mam pytanie - czy TBred 1700+ moze miec problemy z fsb 200?
Czy moze chodzic 16 x 137 = 2192 bez zadnych problemow, a 11 x 200 moze mu
je sprawiac?
Czy moze od jakiejs czestotliwosci granicznej dawac bledy w memtescie,
goldmemory lub prime?

Przeprowadzilem testy 2-go kompletu 2 x 512 na 2 kompach:
Abit NF-7 z Palomino 1700+
i EPOX 8RDA3+ z TBred 1700+

Wyniki niby wskazujace na pamiatki - w dualu na epoxie wysypuja sie w
okolicach 172, na Abicie 178.

Pojedynczo jedna przechodzi 200 na Abicie 8,5 x 200, druga sie wyklada znowu
w okolicach 178.
Puscilem ja jeszcze 7x200 i przeszla goldmemory 2x.

No i mam rozterki - moze to jednak nie wina pamieci, tylko procki zle znosza
wysokie fsb?

Zeby bardziej zamotac - 2x256 Twinmosy 2700 chodza bez bledow na 11x205 i
tak samo jako single moja stara 512 Twinmos 2700.

Jest ktos, komu chodzi np. 12,5 x 185 = 2312, ale 11,5 x 200 juz nie
chodzi - tzn. uruchamia sie, ale daje bledy.
I ktos, kto moze wyeliminowac pamiatki jako powod bledow - posiadacz
HyperX-ow, Twisterow lub innych high-endowych ukladow.

Pozdrawiam
alacak