w laptopie irda i zmina kanału w TV

Autor: Hubert Grochowina (hubert_at_spam.wirtualny.dzierzoniow.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 22:43:08 MET

mam w laptopie irde - prawie kazdy laptop ma :) - kiedy pracuje sobie leżąć
w łóżeczku czasami trzeba zmienić zmienić kanał w TV - ponieważ pilot czesto
nie jest pod ręka - chciałbym wykorzystać irde - wszak to podczerwień :) tak
jak pilot do TV i teraz moje pytanie

czy jest jakiś program który doś ze w łatwy sposób skonfiguruje to jeszcze
beda nim mógł korzystać z laptopa ja z pilota - mam tą komfortowa sytulacje
że nawet nie musiałbym ruszac laptotem :)

Hubert