Re: Karta Pinnacle Studio - dobry wybór?

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Sun 11 Jan 2004 - 22:29:31 MET

Skoro Stas napisał, ze potrzebuje zgrywać materiał z cyfry to wcale nie
znaczy, ze zamierza podłączać ją do wejścia kompozytowego kolego bo mówiłby
w takim razie o maśle maślanym! "...sygnału analogowego (z telewizji i z
VHS) oraz cyfrowego (z Cyfry +)..." - niby po co miałby rozdzielać te 2
rzeczy (bo przecież sygnał tv mozna doprowadzić do katry rozszerzeń również
przez chinche!!) - pamiętaj też, ze antenę mozna satelitarną mozna tez
bezpośrednio podączyć do tunera!

pozdrawiam