Re: NF7-S 2.0 i niedzialajace "rear speakers"

Autor: shado (shado_at__@poczta.neostrada.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 22:12:01 MET

Kolezka klard <klard_at_poczta.onet.pl> pod wplywem natchnienia popelnil
co nastepuje:

> Zainstalowalem Win98 SE PL, najnowsiejsze drivery,
> multimedia do tego wszystkie kodeki. Zadnych biosow
> jeszcze nie ruszalem.
zmien sterowniki na stare ktore sa na plycie
mi z nowymi driverami tez przestaly chodzic tylne glosniki

--
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"