Re: PROBLEM Z ZAKUPEM PROCESORA NIESPRAWDZONEJ FIRMY!

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 21:06:01 MET

On Fri, 9 Jan 2004 22:44:26 +0100, "Wojciech \( no spam \)"
<cgi_at_no_spam.interia.pl> wrote:

> to nazwa ktorą można stosować jesli jest WIFI Pentium M i coś jeszcze
> dopiero te trzy składowe sprawiają że Centrino to Centrino

Dokładnie. To kombinacja procesora Pentium M, chipsetu z rodziny i855
oraz karty WiFi Intel'a.
Dla notebooków nie spełniających powyższego warunku, a zawierających
część komponentów wymaganych do logo "Centrino" Intel ma inne loga
;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek