Re: [OT] Pytanie do właścicieli sklepów komputerowych

Autor: Izkedar (izkedar_at_op.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 21:19:02 MET

Użytkownik "Jacek" <student250_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy np. wystarczy "napęd" jako określenie CDRW, CD-ROM, DVD-RW, DVD-ROM,
FDD
> czy muszę mieć osobny kod na każdy rodzaj napędu ? Jeśli tak to każdy
rodzaj
> kabla też powinien mieć swój kod ?

Mamy na kasie nabite "Napędy" jako określenie na wszystkie cd, cdrw, dvd i
floppy i nie było dotąd problemu. Podobnie rzecz sie ma z kablami i całą
resztą. Z tego co wiem nie musisz tego osobno wprowadzać jako kod.
Przynajmniej nasz księgowy nie zgłaszał do nas takiego wniosku :-)

Pozdrawiam
Izkedar