Re: Problem sprzętowy bardzo proszę o pomoc :(

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 19:48:25 MET

Niejaki tomo twierdzi jakoby:

> Złożyłem kompa na płycie MSI k6 Delta , wszystko dobrze podłączone ale komp
                                         ^^
> nie widzi ani dysku ani cd-romu.Lampka z cd i dysku się świecą a bios pisze że
                                  ^
> te urządzenia nie są podłączone.Co to może być?Jest to duży problem bo to nie
                                  ^ ^
> mój kąp.Z góry dzięki za pomoc :(
       ^^^
> Dodam że to nie pierwszy kąp który złożyłem więc napewno nie jest to jakaś
                            ^^^
> głópota typu niedokłądnie włożona wtyczka itp.
   ^^^^^^^ ^

Ekhm... wiesz... jeżeli ty tak składałeś jak pisałeś to ja się nie
dziwię że nie chodzi :)

A na oko - Kabel IDE odwrotnie wsadzony - choć to naprawdę teraz zdolnym
trzeba być, bo te kable teraz idiotoodporne robią :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//