Re: Porownanie dyskow

Autor: piotrek (piotrek_at_rsk.rz.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 18:56:03 MET

> poczekaj jeszcze troche to zobaczysz jak pieknie gwizdza
> talerze/lozyska.
> WD nigdy nie dorowna Barracudzie kultura pracy.

jeszcze troche to zanczy ile bo mam go od roku i nie widze roznic w pracy

mierzylem kopiowanie plikow miedzy takimi samymi dyskami dwa caviary przy
kopiowaniu duzych plikow czyt. filmow sa o 30 % szybsze od dwoch barakud

> ciekawe skad masz takie rewelacje. Taka roznice to moze zobaczysz przy
> SCSI.

> i znowu bzdury....
ty sam jestes bzdura
umiesz czytac tylko to co ja napisalem ??
przeciez shadow napisal ze ma wybrac miedzy 40 gb dyskami a ty tu wypisujesz
glupoty o dyskach kilkukrotnie drozszych