Re: Konteoler DualDDR (nForce 2) i 3 sloty DDR

Autor: SeTi (seti.seti[usun_to)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 17:13:14 MET

Użytkownik "Yoda" <ksalawa_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, czy wkladajac do wszystkich 3 slotow pamieci (plyta EPOX
8RDA)
> identyczne moduly 256 MB DDR (w sumie bedzie 768 MB) plyta kontroler
pamieci
> bedzie wykorzystywal prace w trybie dwukanalowym (tak jak w przypadku 2
> modulow) czy wowczas jest to niemozliwe ?

Próbowałem 3x256MB na mojej płycie i przy starcie pisało że kanał Dual DDR
jest włączony. Obecnie mam 2x256MB + 1x512MB też działa na Dual DDR. Jednak
niewielki jest przyrost wydajności. Nie ma znaczenia, czy mam takie pamięci
jak powyżej czy tylko 1x512MB (bez Dual DDR) i tak przepływność jest rzędu
2550MB/s (test w SiSoft Sandrze). Dodam że pamięci działają jako 333
(Magistrala 166MHz). Próbowałem także ustawienie 2x256MB i też kanał Dual
DDR był włączony i wynik był taki sam. Mam płytę Epox 8RDA.
Pozdrawiam
SeTi