Re: Radeon 9000 - czy mozna kupic?

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 16:17:05 MET

> Byc moze czesc z Was pamieta jak przymierzalem sie do zakupu tejze
karty...
> ...otoz bylem dzis na gieldzie komputerowej za Stodola (w wawie of koz).
> Oblecialem ja prawie cala i wszedzie mi mowili ze "juz" tych kart nie ma.
Ze
> musze poszukac na uzywanych a jeden koles nawet na mnie naskoczyl - "kto
> kupuje takie stare karty", hehzzz :-D
> ale radkow 7000 i 7500 widzialem sporo :-/ co jest grane?? czy nie ma
> mozliwosci kupna tej karty?? czy jestem skazany na GF4MX440?? bo zakup tej
> karty tez rozwazalem... a tak BTW - GF4MX460 tez w ogole nie bylo :-(
> wiec czy mozna jeszcze dostac Radeony 9000?? -
> i tak przy okazji - ile moze kosztowac R9000 64MB-128bit?? tak
> orientacyjnie

Hehe, jakies dwa tygodnie temu udalo mi sie tam kupic Radeona 9000 z
wyjsciem DVI i TV-Out-em, a na gielde wybralem sie po Radeona 7500 i o
dziwno nigdzie nie moglem takiego znalesc .... dopiero gdy przez przypadek
trafilem na stanowisko goscia ktory handlowal wszystkim, wsrod roznego typu
"rupieci" :P znalazlem 9000 za ktorego gosciu zarzadal 175 zeta ... i musze
powiedziec ze opacalo sie zaryzykowac (w koncu firma Xelo - ktos o niej
slyszal wogole ??) .. 128 bit 64 Mb, chodzi idealnie .... Innymi slowy
szukajcie a znajdziecie ... :P