Toshiba Satellite S1800-814 i gasnąca matryca

Autor: Jarek[sQrczak\)Skorski (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 16:04:22 MET

hejo
mam-ci ja w domku od kilku dni przenośny komputr pt Toshiba Satellite
S1800-814.
i mam też z nim problem niemały.

Mianowicie czasem niz tego ni z owego gasnie "monitor" ot tak sobie.
czasem po godzinie pracy , czasem po 2.
A czasem w trakcie uruchamiania .
Czasem pomaga poklikanie przez chwile malutkim pypciem ktory uruchamia
się przy zamknięciu Toshiby.
Czasem wystarczy nacisnąć go raz , czasem 5 razy , a czasem trzeba go
naciskać i puszczać w nieskończoność.

Jaka może być tego przyczyna i gdzie szukać rozwiązania ??

Tak samo dzieje na win 98 i na win xp.
Bez znaczenia też są ustawienia zarządzania energią.
Wypróbowałem też wszystkich możliwych ustawien wydajności w biosie.
Wciąż to samo ........