Re: Trend cenowy

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 15:15:56 MET

"biela" <biela__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> : I ledwo już zipią ;) Praktycznie mało kto już ich używa.
>
> Na uczelni jedyny srodek transportu plikow... :)

leeee, nie macie dostepu do swoich katalogow przez ftp... to juz w takim
zasciankowym Szczecinie to mamy.... od ponad roku nie mialem potrzeby
dotknac dyskietki, a w kompie, ktory kupilem w pazdzierniku juz nie mam
stacji, szkoda mi bylo wyrzucac w bloto 30zl ;)
Teraz do duzych plikow jest CDR, do malych net, a do bardzo duzych (albo do
duzo duzych) hdd ;)

pzdr
Zbyszek