Re: Radeon 9000 - czy mozna kupic?

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 13:50:56 MET

Na podstawie artykułu news:btpn9l$kdk$1_at_nemesis.news.tpi.pl z 2004r
Kodeksu Grupowego wprowadza się następujące poprawki
> Witam
> Byc moze czesc z Was pamieta jak przymierzalem sie do zakupu tejze
> karty... ...otoz bylem dzis na gieldzie komputerowej za Stodola (w wawie
> of koz). Oblecialem ja prawie cala i wszedzie mi mowili ze "juz" tych kart
> nie ma. Ze musze poszukac na uzywanych a jeden koles nawet na mnie
> naskoczyl - "kto kupuje takie stare karty", hehzzz :-D
> ale radkow 7000 i 7500 widzialem sporo :-/ co jest grane?? czy nie ma
> mozliwosci kupna tej karty?? czy jestem skazany na GF4MX440?? bo zakup tej
> [...]

A co powiesz na GeForce'a 3 Ti/450 Gainwarda??
kosztuje ok 350 zł, ale warto
http://www.gainward.com/c-1.html?id=48
64 Mb DDR, 256bit Częstotliwość pamięci i rdzenia można podkręcać programowo

--
********* Pozdrawiam KILER *********