norton ghost skasowal partycje - pomocy.

Autor: Paweł B. (botul_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 13:29:00 MET

Witam, przepraszma za ewentualne niedbalstwo i crosspost, ale wlasnie przed
chwilka usunalem sobie wszystkie partycje podczas przywracania systemu za
pomoca Norton Ghost.

Na dysku byly 3 partycje NTFS, 1 FAT32, Linux Native i swap. Chcialem
przywrocic obrac dysku systemowego NTFS, ale miałem pewnie źle wykonany
obraz partycji (dysku) no i otrzymałem w rezultacie 1 partycję NTFS.

Nic nie ruszałem, komp jest odpalony. No i mam pytanie - co robić?

Przejrzałem na szybko opcje NG, ale nie ma tam niczego w stylu cofnięcie
operacji.

Mam do dyspozycji jakies narzędzia do przywracania danych (chyba coś
Ontracka), więc jeśli to się przyda - również proszę o wzięcie to pod
uwagę.

Aha, jeśli chodzi o wielkości dysków, to ogólnikowo pamiętam podział, ale
zbytnio nie jestem pewien. Zresztą teraz jestem przerażony, bo miałem tam
troszkę ważnych danych.

Proszę o pomoc, za którą z góry dziękuję.

--
Paweł Botuliński
botul_at_wp.pl