Re: Usuwanie EXE'kow

Autor: - darek - (dbi_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 10:48:28 MET

> pozbyc.
Nawet

> Uruchom system w trybie awaryjnym i wtedy spróbuj go usunąć.
Juz tego probowalem :( Wpadlem tez na pomysl trybu awaryjnego z usluga
katalogowa (kiedys uratowal mnie przed instalacja wadliwego oprogramowania
ktory resetowal mi kompa podczas uruchamiania) ale tez nic nie dalo:(
Wgryzlo sie to badziewie w pulpit zebiskami i cholercia nie puszcza! :(
Moze jeszcze jakies pomysly?