Nie startuje

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 09:48:29 MET

Witam!

Mam nastepujacy problem: po wlaczeniu komputera za kazdym razem pokazuje mi
sie na ekranie komunikat: Searching for Boot Record from..
HD/CD-ROM/Floppy.. OK w zaleznosci od tego co mu w biosie wlacze pierwsze -
i na tym sie konczy- komputer zwisa. Po ustawieniu biosu na "default"
komputer przy starcie dwa razy krotko piszczy i pokazuje sie czarny ekran z
kursorem... nie mam pojecia co to moze byc. Konfiguracji dokladnie nei znam
ale jest tam plyta MSI. Celeron 1.7, 256 RAMu, grafika Riva 32 megowa, dysk
40GB Seagate. Temperatura procka jest ok, a ustawienia w biosie
automatyczne. Pomocy!

pozdrawiam, Mateusz