Obroty śmigła na procku ??

Autor: nelson (pmedela_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 21:37:51 MET

Witam grono ;)

Zmieniłem cooler procka P4 2,4 z Cooler Master na
Arctic Cooling Super Silent 4 Pro TC, i mam pytanie
co do odczytów prędkości obrotowej wentylatora, mianowicie:

Progaram dedykowany Mission Control (płyta VIA P4 MA PRO)
pokazuje prędkość cpu fan albo 0 obr./min. (zaraz po starcie kompa)
albo 2570 obr./min. jak się komp rozkręci.

Dlaczego nie pokazuje prędkości pośrednich, przecież śmigło
się rozkręca, co widać po zdjęciu obudowy ??

O ile sobie przypominam, to przy poprzednim coolerze
też było albo 0 obr/min. albo 4750 obr./min.

Dlaczego nie ma dokładnych wskazań ??

--
Pozdrawiam
nelson