Re: DVD-RW jako jedyny naped?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 20:56:21 MET

"marcus075" <ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl> wrote in message

> Na obywatelu "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> oskarżonym w sprawie
> news:btojcs$op3$1_at_nemesis.news.tpi.pl MO wymusiło następujące zeznania...

> [ciach]
> [ciach]
>
> jeżeli miałbym takie statystczne 5 czy 6 stów to bym nie kupił [ale to ja-
> bo musze kupić buty narciarskie:D], ale ze względu na 2 lata gwarancji
> można- jak padnie to do serwisu:D

No wlasnie a ja nie jezdze na nartach, ale musze kupic DVD-ROM i nagrywarke
CD-R/RW, wiec kombinuje jak to polaczyc w jedno, z nagrywaniem DVD+/-R/RW w
bonusie ;)
Pozniej bede co 2-3 miesiace chodzil do znajomych z hdd ponagrywac plytki,
bo moja super nagrywarka znowu jest na gwarancji ;)
W sumie jestem prawie zdecydowany na Liteona 451S. Dobrze robie?

pzdr
Zbyszek