Głowica do " Canon S200 " gdzie szukać ?

Autor: -= Pitt =- (USUN_TOpitt_1_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 19:56:09 MET

Witam
Mam pytanko odnośnie głowicy do drukarki Canona S200 ponieważ obecna mi się
zapchała i nie da rady jej już naprawić.
Nowa głowica w serwisie kosztuje prawie tyle co nowa drukarka ( przegięcie
! ).
Widział ktoś może taką głowice ? Może być tylko z tuszem czarnym tak jak
jest już do starszych Canonów 2000,2100 itd. ale nigdzie nie mają do S200.
Z góry dzięki za info.
Pzdr.