Re: trendy nagrywarka

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 19:14:23 MET

W swoim artykule marcus075 napisał(a):

> tak. i działa nadal:) i cdrom też przechodzi test łosia*

a ja się zraziłem do LG po padzie moje nagrywarki tuż po okresie
gwarancyjnym oraz po problemach z napędami tej firmy (starsze modele
choc nie tylko - nowsze cd-romy też) z ustawieniem kanału DMA na lekko
podkręconych procesorach
ogólnie jeszcze do niedawna wszystkie urządzenia tej firmy chodziły w
PIO-4 (nie wiem jak teraz, ale chyba już muszą działać w UDMA33), co
było kilka lat za konkurencją

a historii o wybuchających płytach nasłuchałem się dużo (widziałem nawet
kilka efektów w postaci 1/4 płyty)

może wyolbrzymiam, ale wszsytkie te rzeczy skłoniły mnie ku wielkiej
antypatii do napędów CD firmy LG

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl