Re: Problem sprzętowy bardzo proszę o pomoc :(

Autor: Michał (mr_majkel_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 19:16:53 MET

Użytkownik "tomo" <leon112WYTNIJTO_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Złożyłem kompa na płycie MSI k6 Delta , wszystko dobrze podłączone
ale komp
> nie widzi ani dysku ani cd-romu.Lampka z cd i dysku się świecą a
bios pisze że
> te urządzenia nie są podłączone.Co to może być?Jest to duży problem
bo to nie
> mój kąp.Z góry dzięki za pomoc :(
> Dodam że to nie pierwszy kąp który złożyłem więc napewno nie jest to
jakaś
> głópota typu niedokłądnie włożona wtyczka itp.

Kolega Pestycyd ma dziś faze..
dokladniej
Czy urządzenia sa na jednej taśmie ??
Jrsli tak, to jedno misi chodzić w trybie "master" a drugie w trybie
"slave". Ustawia sie to zworkami na dysku. Zwykle sa M(aster) S(lave)
i C(able select).
Nie pamietam która wtyczka taśmy jest która. W kqażdym razie -dysk na
master Cd na slave.

jesli sa na dwóch taśmach, to oba na master.

Michał