Re: Co lepsze?

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 14:34:39 MET

Użytkownik piotr napisał:
> Witam.
> Chcę sobie sprawić DVD, tylko nie wiem czy kupić lepiej stacjonarne DVD
> podłączane do TV, czy też może lepiej kupić napęd DVD do kompa który i tak mam
> podpięty do TV (ATI 9000), jeżeli tak to jaki - poradźcie lamerowi.

Nie wiem co ci doradzic, ale powiem co ja bym zrobil na twoim miejscu.
Jesli DVD ma sluzyc do ogladania filmow to raczej kupilbym takie
podlaczane do TV.

Komputerowe sa natomiast tansze no i mozna ich uzywac do innych rzeczy.
Natomiast jesli chodzi o ogladanie filmow to w/g mnie maja nastepujace wady:
- niektore modele sa bardzo glosne
- ogladanie na monitorze 17" to nie to samo co na duzym TV
- mozna oczywiscie puscic obraz na TV poprzez TV-OUT w karcie
graficznej, ale taka operacja na ogol oznacza drobna (albo i calkiem
spora, w zaleznosci od karty) utrate jakosci.