Re: prosze o pomoc...

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 15:18:48 MET

> Ale te 59-60C, to odczyt spod procesora czy obok???
> pzdr,
> <WojtaS>
> jaką masz płytę główną? Bo np. w Solteku są 2 odczyty: ABSII itd...

Plyte mam asusa A7N8X delux, a temp. odczytuje z pod procka, dokladnie
miedzy prockiem a plyta bo to jest ustawienie na auto chlodzenie takie cos
ma ten wentylator bo mozna na manualny tez zamontowac i wtedy zmienisze
obroty i jest cichutko, ale wiem czasem czy sie nic nie stanie jak w biosie
pokazuje taka temperature i chodzi na takich obrotach a nie stac mnie jak by
cos sie stalo z prockiem na nowy ;/ ...
pozdrov|!