Re: KT266A i dzielnik FSB/PCI

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 14:34:30 MET

hey,

Użytkownik "Misza" <drawert_at_op.pl> napisał w wiadomości
> 8KHA+
>
> Kiedyś szukałem jak to jest z tym dzielnikiem 1/5 dla 8KHA+ i z tego co
wiem
> to jest to nierealne ze względu na to, że chipset nie ma takiego
dzielnika.
> Poszukaj na forum www.tweak.pl Było o tym obficie.

Szukalem i to duzo. KT266A nie wspiera dzielnika 1/5, zgadza sie. Ale de
facto za dzielnik nie odpowiada sam chipset tylko uklad pomocniczy i wlasnie
w epoxach/emnicach jest to taki, ktory ma 1/5. Przynajmniej tak wynika z
jego specyfikacji. Nie wiem jak sie ma nie wspieranie przez chipset takiego
dzielnika do ustawienia go dla PCI wlasnie na taki przez uklad pomocniczy :)
Doszukalem sie nawet gdzie na jakims zagranicznym forum opini goscia, ktory
sprawdzil to oscyloskopem i potwierdzil 33 MHz na PCI. Ale w innym poscie
odpisal ze u niego nie dziala. I byc tu madry kto ma racje. Pisalem w tej
sprawie do supportu epoxa ... ale oni niestety udaja idiotow. Spytalem o
"PCI divider" ... odpisano mi ze nie wiedza o co mi chodzi z "PCI driver"
:-)
Zreszta cos o tym jest na www.tweak.pl przy okazji recenzji tejze plyty:
http://www.tweak.pl/artykul/plyty_glowne
Moze ktos probowal ? ;)