Re: HDD - pojawiam się i znikam

Autor: Mirosław Brol (dziadek1975_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 14:08:54 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> To może być wina zasilacza. Napisz jaki nmasz sprzęt/napędy/karty.
> I jaki masz w kompie zasilacz.

Niestety nie jestem w stanie tego teraz sprawdzić, ale nie wydaje mi się,
żeby w zasilaniu tkwił problem. Z innym dyskiem komp chodzi bezproblemowo.
Wydaje mi się, że walnięta jest elektronika dysku, ale dlaczego w takim
razie w jednym z trzech pozostałych komputerów chodzi normalnie i bez
żadnych dyskusji?