Stlab USB PCI Problem !!!

Autor: Piotr Sala (wksz2k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 12:40:24 MET

Po podłaczeniu karty Stlab USB 2.0 PCI komputer nie startuje. Świecą się
wszystkie lampki i nic się nie dzieje, nic nie pika, nic sie nie pojawia na
monitorze. Mam dwie takie karty i testowałem na 2 komputerach:

Intel Celeron 800 na płycie z chipsetem VIA Apollo pro plus oraz

AMD K6-2+ 550 na płycie ASUS P5A-B (ALI Alladin 5).

Co ciekawe karty działają na nowszym komputerze AMD Athlon 1200 na ASUSie
A7V133-C (VIA KT133A). Jest tam troche inny BIOS - czy to ma znaczenie ?
Czy komuś udało się uruchomić taką kartę na starszym komputerze?