Re: DVD-RW jako jedyny naped?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 12:13:54 MET

"oizo" <oizo[blebleble]@autograf.pl> wrote in message
news:btom9a$skn$1_at_inews.gazeta.pl...

> jak juz to kupuj naped dwusystemowy -/+ - sa juz od 600zł
> pozatym słyszałem ze jednosystemowy LiteON 401S po wgraniu biosu od LiteON
> 411S staje sie dwusystemowy

cdrinfo.pl juz przeanalizowalem;) jesli sie zdecyduje, to zamierzam kupic
401S (moge juz nie dostac) lub 411S. Tylko pytam sie o sensownosc, chociaz
przeanalizowalem rowniez ceny nosnikow, i jestem coraz bardziej przekonany,
tylko moje watpliwosci wynikaja z faktu uzytkowania tej nagrywarki rowniez
jako czytnika, chociaz fakt, ze glownie do instalowania softu, bo na gierki
(a w nich najwiecej glowica lata - safedisc i s-ka) nie mam czasu.

pzdr
Zbyszek