Re: Radeon 9200 Saphire i inne Ati do kitu?

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 11:29:47 MET

Użytkownik <dadarek1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Zainstaluj sobie sterowniki Omega
www.omegacorner.com
U mnie po ich zainstalowaniu wzrosła wydajność w grach (w nfs:u na max detal
800x600 duron 1200 2x256MB ddr PC2100, MSI KT4V, Sapphire R9100 128MB nie
tnie).
Zniknął tez problem klonowania ekranu i oglądania filmow, na zwyklych
sterownikach ati na jak wlączałem klonowanie to na tv widzialem obwódkę
playera i napisy a film lecial tylko na monitorze, ratowalem sie nakładką
wideo + codek DXG400 ktory wrzucal napisy w strumien wideo i byly na tv.
Teraz bez problemu widac wszystko na obu monitorach. :) Jedyny minus
pozostal ze musze miec rozdzielczosc 1024x768 max zeby na tv obraz byl na
calym ekranie, jak dam wyzsza to tv jest za maly ;)
Dobrze by bylo jakby mozna bylo ustawic rozdzielczosc na stale dla tv i zeby
nie zmieniala sie ona razem z rozdzielczoscią monitora..
Pozdrawiam.