DVD-RW jako jedyny naped?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 11:14:19 MET

Witam.

Czy jest sens kupowac nagrywarke DVD-R/RW, ktora bedzie sluzyla jako
CD-R/RW, CD-ROM, DVD-ROM, DVD-R/RW - zapewne w takiej kolejnosci, chociaz z
czasem zastosowania DVD zapewne przesuna sie na prowadzenie...
Tak sie sklada, ze musze kupic DVD-ROM do jednego komputera w domu, a CD-RW
do drugiego, i sie zastanawiam czy nie oddac do nich swoich czesci, a sobie
sprawic w/w nagrywarke. W sumie jak sa 2 lata gwarancji to nie powinienem
sie martwic, ale czy efektem takich zastosowan nie bedzie: 3 m-ce mam
sprzet, 3 tygodnie czekam na wymiane gwarancyjna, ..... i tak w kolko.

Zapewne skoncze tak jak pare lat temu z nagrywarka CD - rzucilem sie na 4x
jak sie pojawily, a po roku wszystcy pokupowali za 500zl (ja dalem 1500zl)
16x, 24x, a ja nadal czekalem 20 minut na wypalenie plytki. ;)

pzdr
Zbyszek