Re: wieszanie i brak pomysłów [długawe]

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 10:13:29 MET

> rany... człowiek ma ECS-a, a Ty stawiasz na pamięci....

A co to ma do rzeczy?
Wiesz jak ja to widzę, moze asusy czy abity albo inne marki sa lepsze bo
robia ladniejsze pudelka, wentylki, maja wiede opcji w biosie itp.
Generalnie to niewiele lepsze urzadzenia. 3 lata pracowalem na MSI i bylem
zadowolony, z tego ECS-a tez jestem, wiec o co chodzi?
Skwituje to tak: userzy drozszych plyt sa zawistni, ze ktos kupil plyte 50%
taniej wiec trzeba zwalac wszystkie problemy na te plyte wlasnie. Nie mowie
tu o plytach zupelnie no name bo takich tez sporo.

Grzegorz