Re: Radeon 9200 Saphire i inne Ati do kitu?

Autor: Artur Glozak (arturglozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 09:12:50 MET

> Dzis kupilem za 400 zl karte graficzna, na ktorej widnieje napis Radeon
9200
> Atlantis oraz obok Saphire.Karta miala sluzyc do internetu i pracy z
Wordem,
> miala miec DVI do Lcd, ktory kupuje na dniach, ma to DVI, ma vivo, 128 MB
i 128

napisz co robisz aby uzyskać więcej niż 60 Hz.
bo stanardowo po zaistalowaniu Windy i sterów nasz te nieszczęsne 60 Hz,
później musisz sam sobie ustawić rozdziałke i częstotliwość. czasami trzeba
wgrać ster od monitora.
ogólnie myślę że to problem ustawiania a nie sprzętu.
poza tym przy LCD 60 Hz jest OK, więcej nie trzeba.