Re: problem = soundblaster+sluchawki

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 23:34:03 MET

robus wrote:
> banalne pytanko: czy uda sie jednoczesnie podlaczyc sluchawki i
> glosniki do line-out karty dzwiekowej (sound blaster live 5.1) jest
> jeszcze jedno wyjscie rear out, ale gdy tam podepne to panuje glucha
> cisza :(
> moze jakas przelotka?

Jesli masz glosniki stereo to w wyjscie glowne podpinasz sluchawki, a w
wyjscie tylnie glosniki. Instalujesz alternatywne sterowniki do Live'a
KxDrivers (poszukaj na google) i mozesz sobie w mikserze przelaczac glos z
sluchawek na glosniki i na odwrot. Mam uzywam i jestem bardzo zadowolony :]

--
p.
Aukcja od 1 PLN: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=19689144