Re: promocja w media markt - czy w calej PL??

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 20:45:54 MET

Byłem w MM w Wawie ok. 18-stej - chciałem kupić magnetowid z gazetki, na
moje pytanie poddenerwowany sprzedawca odburknął: NIC JUŻ NIE MA Z GAZETKI!
Tymczasem parę rzeczy jeszcze było, m.in.jakieś komputery, drukarko-skanery
itp.

Za to byłem świadkiem "fachowej rady" sprzedawcy z działu komputerowego:
Na pytanie klienta, czy oferowany w promocyjnym komputerze Celeronem jest
porównywalny z Athlonem, sprzedawca-doradca odpowiedział: Tak, to prawie to
samo<LOL>