Hercules Fortissimo III 7.1 - AC3 przez TOSLink - czy dalej potrzeba restartu...?

Autor: Mychu (mychu_at_WYTNIJtlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 20:10:59 MET

Czesc !

Zamierzam zakupic sobie ta karte, bede jej uzywal takze do kina domowego,
laczac ja z amplitunerem przez TOSLink.
Czytajac opinie na grupie dowiedzialem sie, ze gdy przesyla ona zakodowany
sygnal AC3 do ampli jest wszystko ok, problem robi sie gdy pozniej chcemy
posluchac np winampa...wtedy trzeba zmieniac zrodlo i restartowac kompa :(

Przyznam, ze troszke mnie to zmartwilo (posty byly z marca 2003) i myslalem
ze Hercules to naprawi z najnowszymi sterami

Mam pytanie do uzytkownikow tej karty:

1. czy ten problem nadal wystepuje...? czy komus udalo sie go juz rozwiazac?
2. czy to dotyczy wszystkich odtwrzaczy DVD czy tylko PowerDVD..?

i ogolnie zapytac sie jak wrazenia :) ja mialem Live'a ale poszedl na
allegro :)
Zastanawiam sie nad Herculesem III albo Audigy Player (troszke juz dziadek)
czytalem na www.mojepc.pl swietny test "Gliny" i sie pokusilem :)

Pozdrowionka i czekam na opinie

Mychu