Re: Mainboard i grafika

Autor: taki (taki_at_spaming.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 17:16:06 MET

> Polecam nforce - dobry sprawdzony chipset - wydajność niewiele większa od
> Kt600 ale i cena zbliżona
> Za 400 zł możesz mieć super płytę na nforce

no wlasnie, czy cos takiego bedzie wydajne?
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8480 i jak sie ma nforce2 do
radeona?
czy nforce lepiej dziala z GF czy z radkiem, bo zamierzam zostac przy
radeonie raczej...

a moze jakas inna plyta?
np. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7668
mysle ze to niezle rozwiazanie... co sadzicie?