jaki AMD pod cichy wiatraczek

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 16:01:43 MET

Witam, planuję niedługo wymienić procesor na jakis szybszy
obecny duronik 750 byl tylko tymczasowo zaistalowany na abita nf7 ver 2.0
Generalnie nie potrzebuję superszybkiego kompa wszystkie obecnie procki amd
beda i tak 2 razy szybsze niz mam obecnie.

Pojawia się jednak dylemat: czy nie jest tak, ze szybsze procki jak np
bartony potrzebują lepszego (czyli w wiekszosci przypadkow glosniejszego)
chlodzenia niz np duronki z nowej serii ?
Czy tez wszystkie nowe procki grzeją się podobnie ? (duron, thorton,
barton)
I czy między nimi jest jakaś znaczna roznica w zuzyciu energii, generalnie
nie
potrzebuję kompa petardy np 2500_at_3200 barton do przegladania stronek i
czytania newsow :)
jesli by to mialo wplynac na rachunki za prąd (komp wlaczony po 15-16 h
dziennie).
Gdyby ktos mogl zapodac jakiegos linka gdzie to wszystko by bylo w tabelce
ladnie podane
to bardzo dziekuje, google jakos mi nie pokazalo dzis nic sensownego.

Genreralnie chodzi mi o to, aby moc uzywac wentylatora Arctic Cooling
Copper Silent 2 z jego minimalną predkoscia tj 1400 obrotów i 12 Db :)

I jeszcze jedno - czy udalo się komus zainstalowac to monstrum na Abicie nf7
?
(wydaje mi się ze mogą byc problemy ze wzgledu na kondensatorki)

Pozdrawiam i mam nadzieje ze wyrazilem sie jasno, jesli nie to przepraszam
ale dopadla mnie grypa :( i malo co dzis kumam :)

Pozdrawiam
peli (kuba)