Re: [troche OT] ile biara w servisie za reinstalacje systemu?

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:07:45 MET

Na podstawie artykułu news:slrn.pl.bvt8gn.uhq.brzezi_at_brzezi.knc.pl z 2004r
 Kodeksu Grupowego wprowadza się następujące poprawki
> Czesc.
>
> Ile biora w serwisie komputerowym za reinstalacje systemu i instalacje
> dodatkowych programow? tzn to bedzie tak: format -> instalacja windowsa ->
> instalacja officea -> instalacja jeszcze kilku jakis programow no i ogolna
> konfiguracja systemu?

We Włocławku za format + instalka Windy + konfiguracja = 52zł
To jeszcze nie jest najdrożej we Włocku. Tyle wzieli ode mnie ale problem
był jeszcze sprzętowy i nie chciał się XP zainstalować (zwis przy instalece)
Nie wiem jak z dodatkowym oprogramowaniem.

--
********* Pozdrawiam KILER *********