Re: ECS K7S5A i modem Mint na PCTEL

Autor: MaPia (mapia2_nospam_at_box43.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:01:51 MET

Użytkownik "dziubek" <dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org> napisał w wiadomości
> Witam
>
> i znow mam problem ostatnio pisalem o takim samym objawie wsadzajac do tej
> plyty modem na motoroli teraz wsadzam modem na pc telu i objaw dokladnie
ten
> sam czyli w trakcie instalowania sterownikow nastepuje reset i tak w kolko
> sprawdzilem na wszytskich portach pci ten modem
> co moze byc nie tak dodam ze sb livie ktory tez jest na tej plycie dziala
> poprawnie

na jakim zlaczu ten modem? PCI czy AMR ?
zobacz ustawienia w Biosie czy jest wylaczony modem "on board" jesli
wkladacz PCI, lub wlacz te opcje gdy uzywasz AMR. Mialem kiedys te plyte z
modem AMR, ale dxwiekowki uzywalem z plyty glownej. mialem wtedy taki
problem, ze po wejsciu do internetu nie mialem glosu, trzeba bylo
rstartowac, nowe stery do modemu i nowy system pomogly. (sterowniki ze
strony ECS http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=74 jesli
masz wersje plyty 1)

MaPia