Irytujace sterowniki od ATI??

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:52:28 MET

Witam,
zmienilem kilka dni temu karte graficzna w moim kompie. Hercules Radeon 8500
LE 64MB RAM
Zainstalowalem najnowsze sterowniki catalyst sciganiete z ati.com

I teraz. Obraz czasami w 800x600 migocze. Nie wiem dlaczego :-( Reguly nie
ma chyba zadnej, albo jeszcze nie wpadlem.
Wybieram w ustawieniach monitor mojego Samsunga LCD 151s a ten kretyn
(sterownik) i tak zostaje przy monitorze domyslnym, a dokladniej: kilka
monitorow na RAdeon 8500 Series.
Wybieram odswiezanie dla 800x600 np 75 Hz a on i tak wraca do 72 Hz.

Co za pop*§%"e sterowniki :-(((((((((((

Acha. Monitor mam podpiete pod standrdowe vga gdyz moj monitor nie ma
wyjscia DVI.

Jakies TIPy dla mnie ?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna