Re: Komp do programu ANSYS?

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:09:50 MET

Użytkownik "DSP" <komodorowiec_at_poczta.fmSPAM> napisał w wiadomości
> Kolega prosił o złożenie kompa pod program Ansys. Dlatego się zastanawiam
co
> lepsze AMD czy Intel.

Nie jestem teraz na 100% pewien, ale z tego co kojarzę to Ansys bardziej
woli Intela. AMD potzrebuje bodajże jakiejś łaty. Podczas instalacji
wyskakuje jakiś komunikat. Sam mam durona, instalowałem kilka programów i
coś mi świta, że akurat chyba Ansys coś wołał, ale musiałbym sprawdzić
jeszcze w domu i ew. w poniedziałek dam znać (instalowałem Ansys 6.0). Jak
program chodzi nie wiem, bo nie udało mi się obejść zabezpieczeń. To takie
pierwsze skojarzenie, czego w 100% na razie nie potwierdzam.
Pozdrawiam
Maxx