Czyszczenie kompa

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 12:34:30 MET

Witam !!!
Chciałbym prosić szanownych grupowiczów o radę jak wyczyścić kompa,
otóż jest tam płyta główna k7VZA. Niestety jest to komp do którego nie
mam ciągłego dostępu a chciałbym go skutecznie naprawić przy
najblizszej okazji. Otóż kiedyś się zdarzało, że nie startował za
pierwszym razem tylko od razu się wyłączał, czasem się wyłączał lub
zawieszał w czasie pracy, nie była to wina wentylatora ani
temperatura procka, tu jest wszystko OK ale ...chyba niekontaktującego
pinu 3,3 v w gnieździe zasilającym. Gdy za drugim razem komp
wystartował w BIOSIE zamiast 3,3v pokazywało 3,16, wiem, że jest jakaś
tolerancja, ale gdy wyjąłem wtyczkę łączącą płytę i zasilacz i ją
przedmuchałem wszystko wróciło do normy, napięcie 3,27 komp pracował
bez zarzutów (3 tyg.) aż do dziś, dostałem maila od właścicielki, że
problem się powtarza, co jeszcze mogę zrobić? czy przeczyścić tę
wtyczke, może użyć jakiegoś środka? Może jakoś dogąć te styki? Czy te
napięcie 3,3v jest aż tak znaczące? W jaki sposób skutecznie wyczyścić
kompa? czy wystarczy pędzelek+ odkurzacz? Z tego co widziałem nie ma w
nim zbyt dużo kurzu ale może ta odrobina kurzu i jakaś wilgoć zrobiła
swoje? Czy warto też rozkręcić zasilacz i jego też wyczyścić? Proszę o
rady.

--
Pozdrawiam
Jarek