GF3 vs FX5200

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 11:20:07 MET

Wysłałem tego posta wczoraj na pl.comp.os.linux.sprzet, ale nie
doczekałem się odpowiedzi, a jako że zalezy mi na czasie więc...

<ctrl+c>

Witam

Nie, nie chodzi mi o porównanie wydajności, bo wiem że gf3ti jest
odrobine szybszy od fx5200. Z resztą i tak baaaardzo mało gram. Chodzi
mi o wyjście TV. W GF3 nie moge zrobić klonowania, tzn moge przez nvtv
ale na monitorze mam rozdzielczość i odświerzanie takie jak na TV. Czy
FX5200 posiada dwa ramdaci tak jak radeony? Czy może mieć dwa niezależne
pulpity i gdy rodzinka na TV ogląda film na DVD to ja będe mógł sobie
popracować normalnie na kompie czy to jest niewykonalne?

Mam możliwość zamiany mojego gainwarda Ti450 na FX5200 128 bit bodajże
produkcji MSI. To wszystko ma oczywiście chodzić pod kontrolą linuksa.

<ctrl+v>

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk